
Mimořádně atraktivní design
Charakteristický design Toyota v té nejtroufalejší podobě, s mnoha přímočarými tvary a ostrými rohy, které ještě zdůrazňují promyšlenou robustnost.
Toyota Hilux.
Legendární pick-up od svého uvedení na trh v roce 1968 zanechal stopu všude, kde se jen objevil. Toyota Hilux představuje vrchol mezi pick-upy, což dokazuje svojí robustností vyplývající z přepracované konstrukce rámové karoserie, v kombinaci s novým markantním designem, velmi kvalitním interiérem a schopností utáhnout přívěs o hmotnosti až 3,5 t. Bez obav ji vystavte nástrahám náročného terénu nebo stresu každodenního života - Toyotě Hilux ničím nenaženete strach.
Systém HAC pomáhá řidiči rozjet se plynule i v prudkém svahu tím, že podrží brzdu v činnosti ještě 2 sekundy po uvolnění pedálu. Zabrání tak zpětnému pohybu vozidla před rozjezdem. Systém se aktivuje silným sešlápnutím brzdového pedálu před rozjezdem vozu, pokud se řadicí páka nachází v kterékoli pozici pro jízdu vpřed.
Systém je nastaven jak na jízdu po silnici, tak terénem. Pomáhá řidiči udržet vůz stabilní i v těch nejnepříznivějších podmínkách. Jedná se o inteligentní systém řízení trakce, který přibrzdí kola, která se dostala do smyku, a rozdělí výkon motoru rovnoměrně mezi zbývající kola, kterým trakce zůstala.
Během jízdy z kopce se zapíná DAC systém pro udržení stability vozu a rychlosti na úrovni cca 5 km/h bez nutnost stání na brzdě. Velmi důležitá je skutečnost, že systém DAC funguje jak během jízdy dopředu, tak i dozadu, a po jeho aktivaci nemusí řidič kontrolovat plynový nebo brzdový pedál.
Veškeré klíčové prvky karoserie, jako jsou příčné sloupky, podélné nosníky a uložení tlumičů, byly zesíleny, čímž se významně zvýšila pevnost konstrukce.
Toyota Hilux může projet brodem až do hloubky 700 mm. Značný ponor je možný díky vysokému zavěšení pick-upu a speciálnímu rozmístění prvků citlivých vůči působení vody. Díky této konstrukci se bez obav můžete přepravit na druhý břeh.
Toyota Hilux je vůz se skvělými terénními parametry. Verze s jednoduchou kabinou může vyjet do kopce nebo na překážku v úhlu 30 stupňů vůči podloží, s úhlem sjezdu 25 stupňů. Nájezdový a sjezdový úhel u verzí s 1,5 a dvojitou kabinou činí analogicky 31 a 26 stupňů. Přejezdový úhel je pro všechny verze stejný, 23 stupňů.